مهیار هامونیمهیار هامونی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
مهیار هامونیمهیار هامونی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

مهیار پسر شجاع مامان و بابا

مهیار در 7 و 8 ماهگی

1393/5/22 17:53
نویسنده : مامان ناهید
329 بازدید
اشتراک گذاری

مهیار جان اولین بار در 7ماهگی بدون کمک نشستیتشویقسر سری میکنی.بوسهم زمان با هم مچ دستات و پاهات و میچرخونی فک کنم یه جور رقصهخنده 21مرداد 93 هم دو تا دندون خوشگل نیش زد بیرون.هفت ماه و 15 روزت بود.خندونک

 البته تو این ماه یه کم هم مریض شدی که مامان و کلی ترسوندی ترسوولی خوب به خیر گذشت.واسه همین آش دندونی تو یه کم دیرتر درست کردم .دفعه اول توی خونه اقوام نزدیک دور هم جمع شدیم ولی آش کم اومد به همسایه ها نرسید مجبور شدم دوباره درست کنمخسته

تو 8 ماهگی خیلی کارا یاد گرفتی عزیزم. وقتی 8 ماه و21 روزت بود یعنی 28 شهریور مامان بابا گفتی البته چند بار پشت سر هم میگی.بابابابابا....ماماماماما.29 شهریور  روی مبل نشسته بودی که دیدم دسته مبل و گرفتی و داری سعی میکنی بایستی خیلی خوشحال شدم.30 شهریور برای اولین بار خزیدن و یاد گرفتی .1 مهر دست زدن تشویقو بای بای کردنو بای بای یاد گرفتی.مامان و بابا بهت افتخار میکنن عزیزم

عکس های 7 ماهگی

 عکس بالا توی دربند انداختم.                                         

عکس بالا با بابا بزرگ هستی که خیلی دوست دارهمحبت

عکسهای 8 ماهگی

 

ایناررو تا ساعت 3 نیمه شب با بابا بیدار موندیم درست کردیمخستهزبان

عزیزم این همه برا کیکت نقشه کشیدیم  ولی آخرشم یه چیز دیگه تحویل گرفتیم اصلا این طرح نبوده قرار بود یه شکل دندون بزرگ باشه که توی دستش خمیر دندون و مسواک دارهعصبانیعیب ندارهزبان

پسندها (3)

نظرات (1)

مامانی رادین
18 آبان 93 18:54
جون دلم عزیزم خدا براتون حفظش کنه رویش دندون کوچولوتم مبارک باشه
مامان ناهید
پاسخ
مرسی مامان رادین جون