مهیار هامونیمهیار هامونی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
مهیار هامونیمهیار هامونی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

مهیار پسر شجاع مامان و بابا

تولد مهیار در بیمارستان نجمیه تهران

1393/4/22 17:10
نویسنده : مامان ناهید
1,194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.پسرم برای تو مینویسم مهیار گلم به امید روزی که بزرگ شی و خودت این مطالب رو بخونی.میخوام خاطراتت همیشه برام تازه بمونه .عزیزم با اومدنت به این دنیا به زندگی عاشقونه من و بابا یی زیبایی صد چندان دادی. خیلی برامون مهمی عزیزم.محبت

پسرم خدا تو رو بعد از یک سال که منتظر بودم بهمون داد.یادم نمیره روزی که فهمیدم باردارم یه روز اردیبهشتی بود وقتی فهمیدم باورم نمیشد.کلی گریه کردمگریه البته از خوشحالی.خنده

دوران بارداری رو با تمام شیرینی ها و سختی هاش گذروندم.هر جا میشستم میگفتم میخوام زایمان طبیعی کنم و کلی از مزایاش میگفتم.ولی خودمونیم آخراش ترس برم داشته بودترسو ترسوخدا خدا میکردم دکتر بگه نمیتونی زایمان طبیعی کنی.خلاصه یه روز سرد زمستونی که تازه وارد 38 هفتگی شدم درد اومد سراغم تا شب صبر کردم و بعد با مامان محترم و بابایی به بیمارستان نجمیه (که بابای مهربون محبتبعد از کلی تحقیق پیدا کرده بود)رفتیم.خیلی درد داشتم ماما بهم گفت اینجوری باشه نمیتونی تحمل کنی و آخرشم سزارین میشی اگه الان سزارین بشی بهتره منم که از خدا خواستهزبان بعد از مشورت با مامانم وبابات رفتم اتاق عمل.حدود 11:30 رفتم و تو از ساعت 12 نیمه شب گذشته بود که به دنیا اومدی.(یه پسر گردِ گردو) دکتر مهربون و کار بلدت خانوم سیمین سلخی بود.محبت(دستش درد نکنه)

روز جمعه هم همه(خاله هاو دایی ها مامان بزرگا وعمه و عمو)اومدن ملاقاتی و تولدتو تبریک گفتن.

وزن تولد:3160  ماشالاااااااااا

قد :50 س م

                                                             مهیار اینجا 1 روزشه.قربونش برم

 

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان مائده
22 تیر 93 18:27
سلام خوبی؟ وایخوش بحالت من چهارماهمه برامدعاکن دوس دارم دخترم زودتر بیاد تو بغلم اصن صبرم نیست منم طبیعی دوس دارم ولی از الان میترسم
مامان ناهید
پاسخ
سلام ایشالا به سلامتی.تازه اول راهی.هرچی خدا بخواد همون میشه.دعا کن خودتو دختر نازت سالم باشین.همین
خاطره
22 تیر 93 21:07
سلام ناهید جون قدم نو رسیده مبارک.. خدا حفظش کنه
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خاطره جانلطف کردی اومدی