مهیار هامونیمهیار هامونی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
مهیار هامونیمهیار هامونی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

مهیار پسر شجاع مامان و بابا

اولین شعری که برات گفتم

1393/4/22 23:24
نویسنده : مامان ناهید
288 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی سه ماهه بودی این شعرو برات نوشتن عزیزم.(آخه مامانت یه کم شاعره)خجالت

عزیزم کوچولو نازم ................خوش اومدی به دنیا

تو اینجا توی آغوشم ............منم غرق تماشا

 

تو میخندی به روی من......منم خیره به لبهات

نترس از تاریکی هستم......چشام فانوس شبهات

 

لالایی میگم و هر شب.......تو می خوابی کنارم

کدوم حسه از این بهتر........ که یه فرشته دارم

 

اگه قصه لولو داره ..........برات ترانه میگم

تو دنیایی که گرگ داره ......من از پروانه میگم

 

تو این سه ماه و چند روزه.......یه حسِ تازه دارم

توو وقتایی که آرومی.......بازم دلشوره دارم

 

طلوع صبح هر روزم....با چشمات بی نظیره

با هر لبخند تو انگار.......که غصه پر میگیره

 

این عکسای چند هفتگیته.چه اخموووووووزبان

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)